tirsdag den 30. november 2010

Genopstået...

Jeg er mildest talt ikke stolt af mit helbred for tiden. Jeg var lige kommet mig over mavesituation, havde fuldt julehyggeprogram i weekenden og BANG så lå jeg der igen. Denne gang med snotnæse, hoste og migræne...for lissom at understrege elendigheden 100%. Jeg har stort set ligget i fosterstilling siden søndag aften og er nu endelig på vej op i lodretstående igen.

Billederne er fra lørdagens årlige juledekorations-hygge-dag hos min moster. Hun overraskede med hjemmelavede æbleskiver, mens sneen dalede ned og lagde sig som en smukt tæppe i hele hendes have. Desværre lagde det sig også på hendes vej, som ingen havde ryddet, så min kusines bil (på sommerdæk) sad ubehjælpsomt fast. Så aftenen sluttede med en masse graven, skubben, given ordrer, læggen grus under dæk inden jeg endelig kunne komme hjem under dynen med min dryppende vandhane af en næse. Så derfor er der ikke noget billede af den færdige dekoration, ej heller vores nystartede tradition, som stadig ligger usamlet på køkkenbordet.......suk




Ingen kommentarer:

Send en kommentar