onsdag den 25. maj 2011

"Hej mor....far er lige lidt optaget lige nu!"


































Idet han drejede om hjørnet vidste jeg at jeg måtte have et billede af en far med jogger. Først efter jeg har taget billedet indser jeg at barnet sidder og taler i mobil....måske med mor?

En maraton er 42,195 km....det er altså lidt af en præstation! Der er uendeligt mange stilarter og mange typer, men fælles for alle er at de gør en kæmpe indsats.....måske lige med undtagelse af lillemanden her...... og dog!

En mindre research viste at farmand her løb i mål på 03:24:41 .....det er en totalt iorden tid....MEN ikke nok med det, så stopper han op nogle meter før målstregen, hjælper sønnike ud at joggeren og så løber de minsandten i mål sammen.....det er næsten til at knibe en lille tåre over, synes I ikke??

5 kommentarer:

  1. Rigtig godt billede kære U, fanget på det helt perfekte tidspunkt! ;-)

    SvarSlet
  2. Super sejt gået (løbet) :)


    Palle
    http://restauranter-københavn.dk/

    SvarSlet
  3. Hej! Savner flere af dine skønne billeder og vil bare lige lade dig vide, at jeg kigger med og venter på nyt ;-) Overvejer kraftigt at få taget billede af vores 3 drenge sammen. Hvad koster det? Og er det noget du har lyst til og gør?

    Kærlig hilsen Little miss T

    SvarSlet
  4. Jeg ville give min højre arm for overhovedet at kunne løbe et marathon. Og hvis jeg oven i hatten havde overskud til at have en babyjogger med rundt ville det slet ikke være så ringe endda....

    SvarSlet
  5. Hahahaha - priceless foto. kh A

    SvarSlet