mandag den 20. september 2010

Drop plastikposen!

Jeg klapper mig selv stolt på skulderen. Jeg har nemlig i noget tid været ekstra miljøvenlig. Kender I ikke det, når man står i supermarkedskøen og indser at man har glemt poser hjemmefra og er nødt til at købe supermarkedet dyre poser, som tilmed belaster miljøet? Jeg krymper mig hver gang og lover mig selv at, næste gang....

Så var det at min x-svigermor forærede mig en Envirosax. Klassisk blå pose med prikker og lige til at rulle sammen! Dét gjorde åbenbart udslaget for mig, for hver gang jeg har tømt den for varer, skynder jeg mig at rulle den sammen og putte den i min håndtaske og vupti, så er den der når jeg skal bruge den! Og så kan den bære op til 22 kilo!! Jeg er kisteglad for den og skal helt sikkert have en to'er.












Hvis du også vil have styr på plastiskposesamvittigheden, så ved jeg at de kan købes i Girlie Hurly i Istedgade i forskellige designs. Go get'em! ;-)

2 kommentarer:

  1. HØRT!! Er osse MEGA glad for mine! Har 3 og kunne godt bruge et par stykker til.Til turen, gymnastikturen, handleturen osv.osv. Og så er det som du skriver intet mindre en fantastisk hver gang man ikke skal investere 2,50 kr på at belaste miljøet:-)

    SvarSlet
  2. Hvor smart...i hvert fald er det noget mere fikst end de 3-4 muleposer, jeg altid slæber med.

    SvarSlet