fredag den 12. november 2010

Eye-candy for girls!

Kender du Girlie Hurly i Istedgade 99? Hvis ikke, så vil jeg råde dig kraftigt til at lægge vejen forbi ved lejlighed. Lige nu er butikken dækket i pressening og stillads, men idét du træder ind af døren glemmer du alt om stilladser, blæsevejr og sure trafikanter.

Butikken er et farveorgie og ren eye-candy for enhver pige (og mænd der skal købe gaver til sin kæreste). Girlie Hurlys motto er "Gaver til enhver lejlighed - osse din egen" og det er virkelig spot on!

Jeg har været i butikken ca. en million gange og hver gang overraskes jeg over nye spændende varer. Pigerne i butikken er hamrende charmerende, har et fantastisk øje for det nye smarte og pakker gaver flot ind i smukt papir.

Hvis du skulle være så uheldig at bo langt fra København, kan du faktisk bestille deres varer på deres webshop. På Girlie Hurlys facebook gruppe får man jævnlig updates om nyheder der er ankommet i butikken eller på webshoppen.

Butikken er ikke stor, men øjnene bliver aldrig mætte
Søde detaljer
Skønne opstillinger i friske farver

Hårspænder i alverdens farver og former

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Kom tilfældigt forbi, men endte med at blive hængende og læse! Så nu har jeg meldt mig som fast læser!
    Go' weekend.
    /Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ih, hvor hyggeligt - velkommen til!
    Har du set min give away lidt længere nede?

    SvarSlet
  3. Åhhhh... jeg har boet næste lige over for Girlie Hurly! Det er en super lækker butik, som jeg næste havde glemt alt om!!! Den må jeg da tilbage til :-) Tak for reminder - og for lækre billeder!

    Mange hilsner fra
    Hanne

    SvarSlet
  4. Tark! ;o)
    Nej, det har jeg faktisk ikke! Spændende! Kigger lige!
    /Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Jeg siger bare tusind tak for de fine ord og de flotte billeder knus fra Agnes :)

    SvarSlet