lørdag den 15. januar 2011

Babyshower

Idag har jeg været til babyshower....

Da jeg fik invitationen blev jeg lidt betænkelig over det amerikanske koncept, men det var superhyggeligt. Masser af dejlige tøser, pynt i blåt, lækkert mad og gaver til mor og kommende baby. Der blev iiiih'et, åårrhr'et og nååårh'et mange gange, som kun en tøseflok kan, når de ser babytøj.

Den kommende mor fik også lige en lækker manicure og var helt på toppen.

Det kan man altså godt unde en gravid veninde, der render rundt og pruster og bærer på de alt for mange kilo.

3 kommentarer:

  1. Vil du afsløre hvad du endte med som babyshower gave? ;-)

    SvarSlet
  2. Det kan jeg sagtens afsløre. Jeg gav hende en hvid lærredsramme, smukt pakket ind ;-)

    Da jeg tog billeder af hendes fine mave nævnte hun nemlig at hun var helt pjattet med fotos på lærred, så når baby engang kommer ud og hun booker mig til en fotosession med baby, SÅ laver jeg en fint billede på canvas af baby.... Win win ;-)

    SvarSlet
  3. Fin gave :-)

    Jeg ville også være lidt betænkelig ved sådan en amerikansk tradition, men hvis det var hyggeligt, er det jo det vigtigste.

    SvarSlet