onsdag den 12. januar 2011

Du er nu nr. 24 i køen!!!

Der er kun en telefonting jeg hader mere end at sidde i kø og det er optagettonen! Men her sad jeg så i køen til SAS efter at have tastet mig igennem ALLE deres menuer. Ja ja, jeg er klar over at internetter er opfundet og at jeg kunne have bestilt en billet på nul komma fem, MEN det er jo så en ganske særlig billet, som desværre kun kan bestilles på telefonen.

Sagen er nemlig at min datter på 10 år skal rejse med sin farmor til Geneve, men rejse alene hjem, for første gang, EVER! Så kan man jo få sådan en SAS ledsager, der følger dem fra "dør til dør". Men det kan man altså kun bestille telefonisk. Jeg undrer mig så over hvad alle de andre mennesker skulle siden de ringede.

Første opkald: Ventetid ca 31 min, du er nr 24 i køen - det kunne jeg slet ikke magte og smed røret på efter lidt tid. Det nummer lavede jeg så åbenbart nogle gange indtil jeg indså at det nok ikke hjalp så meget. Pludselig lavede de beskeden om. "Der er i øjeblikket mere end 10 i kø, vent venligst!"

Og der hang jeg så i 23 minutter indtil jeg ENDELIG kom igennem. Jeg oplyste manden om flyafgange, mit tlf nr, min email, mine dankortoplysninger og tror alt er fjong, da forbindelsen pludselig bliver afbrudt!!!

Jeg bliver enig med mig selv om at manden sikkert ringer tilbage, da det jo er meget nemmere end hvis jeg skal igennem køen igen....og hvad var det nu også lige han hed?? Hvorfor kan jeg aldrig huske sådan noget?!

Jeg venter i ca 30 minutter, afviser et par andre opkald, da det jo er vigtigt at jeg får styr på det her. Hm, han ringer sgu ikke, så jeg ringer op igen, tester om køen er lang....oh yes...venter lidt længere og ringer så op igen. En anden mand tager imod en besked og jeg venter så yderligere på at blive ringet op at den første mand. Da han endelig ringer, siger han gudhjælpemig at vi bliver nødt til at starte helt forfra, han beklager at jeg faldt ud og undskylder den manglende tilbageringning med at han var gået til pause!! Jeg besluttede mig for at holde god tone, så jeg kunne få orden på min øjenstens billet. Er helt busted over at have brugt over 2 timer på at bestille en flybillet!

Idag kom bekræftelsen på mail....der står ikke et kuk om den der ledsager! Jeg ORKER ikke tanken om at hænge i den kø igen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar