onsdag den 2. februar 2011

Mr. Philips is in da house!

Vi har fået en mand i huset og han er typen der kan presse den sidste dråbe ud af hvadsomhelst. Han hedder Philips, men vi kalder ham bare Philip!

Stærkt inspireret af denne blogger og og et tilfældigt link jeg fandt om Juicemaster, har vi nu erhvervet os en saftpresser. Jeg har nemlig erfaret at min datter ikke så gerne spiser frugt og grønt som naturen har skabt dem, men elsker dem i smoothie-form. Så nu udvider vi repetoiret og får en masse sunde grøntsager indenbords i sugerørsform. Sandt at sige har jeg sikkert også selv rigtig godt af det ;-)

Dette er første forsøg....I know, farven er ikke just appetitlig, men det må jeg arbejde lidt på. Kunne ikke helt gennemskue hvordan æble, agurk, spinat og gulerødder ville se ud....selvom det jo er lysende klart nu hvor jeg skriver det...!

Anyways, det smager pivsundt og jeg satser på at jeg får et ordentligt energikick af det her!

Skulle du også være blevet lun på tanken, så har jeg købt den her, da selvsamme forretning i Fields tog 1299 for den....og så fik jeg den tilmed leveret ved døren.

2 kommentarer:

  1. sejt du har fået den! Jeg har en bog med masser af smoothie og juice du må få hvis du gider have en kasseret bib.bog ;-)

    SvarSlet
  2. Yessir!! Uha ja, vil da rigtig gerne kigge i bib.bog og få lidt inspiration.

    Den kom faktisk allerede i går morges, mne der var huset fuldt af mennesker, så det var først i dag at jeg fik den pakket ud, vasket og prøvet. Glæder mig allerede til at prøve nogle nye varianter ;-)

    Du har måske nogle favoritter?

    SvarSlet